Help Center
ZAMÓWIENIA
Co mogę zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
Jeśli paczka otrzymana od kuriera posiada wyraźne uszkodzenia zalecamy sprawdzenie zawartości w obecności kuriera.
Czytaj więcej Czy można wybrać godzinę doręczenia paczki?
Standardowa przesyłka kurierska nie daje możliwości wyboru godziny dostarczenia paczki. Paczki dostarczane są w dni robocze od godziny 8:00 do 17:00 i jeśli odbiór w tym czasie jest niemożliwy zalecamy podać adres do zakładu pracy, bądź wybrać opcję dostawy z obiorem w puncie.
Czytaj więcej Czy muszę być zarejestrowanym klientem, by móc złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym rejestracja nie jest konieczna. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą Państwo mieli dostęp do historii zamówień, śledzenia losów zamówienia.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Zamówienie przyjmujemy również telefonicznie. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00. W przypadku jakiekolwiek trudności ze złożeniem zamówienia online, chętnie pomożemy w przejściu przez proces złożenia zamówienia.
Czytaj więcej Z kim mogę się kontaktować w sprawie mojego zamówienia?
W przypadku wątpliwości lub pytań dotyczących złożonego zamówienia prosimy o kontakt na adres mailowy: sklep@alena-firany.pl
Czy jest możliwość otrzymania Faktury VAT za zakupiony towar?
Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem takiej faktury, prosimy wpisanie danych do Faktury VAT w komentarzu przy wyborze metody płatności lub kontakt po złożeniu zamówienia drogą mailową lub telefoniczną. Do każdego zamówienia jest ...
DOSTAWA
Czy realizują Państwo przesyłki zagraniczne?
Wszystkie dostępne metody i kraje, do których wysyłamy nasze produkty dostępne są na stronie: alena-firany.pl/dostawa
Czy można wybrać godzinę doręczenia paczki?
Standardowa przesyłka kurierska nie daje możliwości wyboru godziny dostarczenia paczki. Paczki dostarczane są w dni robocze od godziny 8:00 do 17:00 i jeśli odbiór w tym czasie jest niemożliwy zalecamy podać adres do zakładu pracy, bądź wybrać opcję dostawy z obiorem w puncie.
Czytaj więcej Jak długo się czeka na firanki i zasłony szyte na miarę?
Aktualny przybliżony czas realizacji można sprawdzić na stronie produktu w zakładce "Czas realizacji"
Czytaj więcej PRODUKTY
Czy jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru?
Produkty gotowe podlegaja zwrotom, natomiast produkty szyte na indywidualny wymiar niestety nie podlagają zwrotom. Wszystkie nasze produkty w razie wad podlagaja gwarancji.
Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajduje się na stronie: ...
Czy można zamówić darmowe próbki?
Tak. W celu zamówienia darmowych próbek należy przejść na stronę: alena.firany.pl/probki, gdzie można przeczytać wiecej szczegółów.
Co to jest "Lista życzeń"?
Jest to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się wahasz czy je zakupić. Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie internetowym, zaloguj się i dodaj produkt do ulubionych. Produkty umieszczone w przechowalni będą widoczne przy kolejnym...
ZWROTY
Czy jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru?
Produkty gotowe podlegaja zwrotom, natomiast produkty szyte na indywidualny wymiar niestety nie podlagają zwrotom. Wszystkie nasze produkty w razie wad podlagaja gwarancji.
Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajduje się na stronie: ...
Co mogę zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
Jeśli paczka otrzymana od kuriera posiada wyraźne uszkodzenia zalecamy sprawdzenie zawartości w obecności kuriera.
Czytaj więcej Jak odesłać zwrot ?
Więcej informacji o tym jak zrealizować zwrot można przeczytać na stronie https://alena-firany.pl/zwroty
Czytaj więcej SZYCIE NA WYMIAR
Jak zamówić produkt z usługą szycia?
W celu zamówienia tkaniny wraz z usługą szycia należy zamówić zasłonę lub firanę metrażową i na karcie produktu zaznaczyć odpowiednie wymiary, podać rodzaj obszycia. Więcej informacji znajdą Państwo na tej stronie: alena-firany.pl/usluga-szycia
Czytaj więcej Jak zmierzyć okno ? Jaki wymiar podać ?
Aby firana pasowała długościa i szerokością do Państwa okna przy podawaniu wymiarów należy wziąc pod uwagę m. in. marszczenie, zapas na taśmę marszcząca. Zalecamy zapaznać się z instrukcja na stronie: alena-firany.pl/usluga-szycia
Czytaj więcej Jak długo się czeka na firanki i zasłony szyte na miarę?
Aktualny przybliżony czas realizacji można sprawdzić na stronie produktu w zakładce "Czas realizacji"
Czytaj więcej PŁATNOŚCI I FAKTURY
SZYCIE PODUSZEK DEKORACYJNYCH
ZAKUP SAMEGO MATERIAŁU
KARTY PODARUNKOWE
Jak mogę zrealizować mój kupon rabatowy?
Podczas procesu składania zamówienia wpisz kod Karty Podarunkowej w przeznaczone do tego pole i potwierdź klikając na Zrealizuj kod...
Czytaj więcej Gdzie mogę zrealizować kupon rabatowy?
Kod Kart Podarunkowej możesz wpisać w ostatnim kroku, tuż przed złożeniem zamówienia oraz na etapie wyboru płatności, w polu znajdującym się w dolnej części ekranu.
Czytaj więcej Dlaczego moja Karta Podarunkowa nie została odliczona od kwoty zamówienia?
Pamiętaj, że Karty Podarunkowe mają ograniczoną datę ważności.
Czytaj więcej
Login and Registration Form
Zarejestruj się, używając swojego adresu e-mail