+ wyszukiwanie zaawansowane

Nie masz produktów w koszyku

Regulamin sklepu internetowego alena-firany.pl

Warunki ogólne

 

  1. Regulamin określa zasady i warunki dotyczące składania i realizacji zamówień na towary oferowane przez „Alena-firany” zwanego dalej SKLEPEM. 

  1. Regulamin określa prawa i obowiązki osoby zamawiającej oferowane produkty, zwanej dalej KLIENTEM. 

  1. Każdy klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. 

  1. Podane ceny towarów zawierają podatek VAT.

 

 

Usługa krawiecka

     Zachęcamy do korzystania z programu specjalnie stworzonego dla naszego sklepu, za pomocą którego z łatwością samodzielnie złożysz zamówienie wraz z usługą krawiecką!

     Obszywamy materiały zakupione wyłącznie w naszym sklepie.

     Skracamy firany tylko przy wyborze opcji: Materiał wraz z usługą szycia - wszycie taśmy marszczącej lub inne wykończenie górnej części tkaniny.

     Cennik:

     Metr bieżący ściegu = 2,50 zł

     - taśmę marszczącą wszywa się dwoma ściegami 2 x 2,50 zł = 5 zł metr bieżący wszycia taśmy

     - opłata naliczana jest tylko za obszycie - skrócenie tkaniny bez dopłat

     - na życzenie szyjemy kryzę - bez dopłat ( inf. poniżej )

     Aby prawidłowo złożyć zamówienie należy wpisać wartości w centymetrach !!!

     3 m - nie poprawnie

     300 - poprawnie

     WYMIARY FIRAN I ZASŁON:

     Szerokość:

     Podaj szerokość firany (przed zmarszczeniem) z zakresu..  - tutaj należy wpisać szerokość firany - a nie karnisza!!. - Pomarszcz firanę według własnych upodobań,

     należy wziąć pod uwage możliwości taśmy    marszczącej. Np. zamawiając firanę o szerokości 400 cm otrzymasz firanę 400 cm którą można zmarszczyć na karnisz ok. 200 cm

     w zależności od wybranej taśmy marszczącej.

     Firanę z wszytą taśmą wysyłamy bez marszczenia aby podczas transportu nie pomięła się, na życzenie klienta ściągniemy taśmę - wówczas prosimy podać szerokość docelową.

     Doradzamy standardowe marszczenie 1:2

     a więc na karnisz o szer. 3 m ( 300 cm ), kup firany 6 m ( 600 cm ) ... i wpisz 600

     Zasłona która wymaga obszycia brzegów ( prawy, lewy ) po obszyciu docelowo zmniejszy się o ok. 10 cm ( po 5 cm z każdego brzegu )

 

     Firany metrażowe nawinięte są zwykle na bele o szerokości 30 m ( 3000 cm ). Dlatego przy zakupie większej hurtowej ilości np. 50 m i więcej prosimy o wskazanie preferowanych szerokości odcinków.

     Wysokość:

     Podaj wysokość firany z zakresu.. - tutaj należy wpisać wymiar docelowy ( na gotowo ), sami weźniemy pod uwagę materiał na podłożenie, na który potrzebujemy zapas od 3 cm w firanie do 10 cm w zasłonie.

     Należy podać:

     Z taśmą marszczącą: Wymiar od ,,żabki" prawie do podłogi

     Z przelotkami: Wymiar od górnej części rurki karnisza, prawie do podłogi.

     Standardowy odstęp firany od podłogi wynosi od 1 do 8 cm.

     Prosimy zwrócić uwagę na wysokość, zakupiona firana wysoka np. 2,50 m, po uszyciu czasem może mieć maksymalnie 2,47 m ( ok. 3 cm potrzebujemy na podłożenie - jeżeli brzeg

     w górnej części jest wykończony fabrycznie ).

     Kryza - ,,grzebyk"

     Na życzenie obszywamy firany i zasłony z tzw. kryzą. Standardowa kryza to ok. 3 - 4 cm, jest ona doliczana do podanego wymiaru ponieważ firana wieszana jest za taśmę marszczącą

     a więc te 3 - 4 cm są ponad żabkę. Potrzebując firanę wysoką 250 cm należy wpisać 250 + kryza, wówczas uszyjemy firanę 250 cm wysoką + 3 - 4 cm kryza = 253 lub 254 cm

     Należy pamiętać że.. Aby zrobić firanę 250 cm na gotowo z kryzą - potrzebujemy zapas materiału ok. 10 cm a więc ok. 260 cm przed uszyciem.

     Na życzenie obszyjemy firanę z większą lub mniejszą kryzą, należy wziąć pod uwagę możliwości tkaniny.

     Zbyt duża kryza 5 i więcej centymetrów może po praniu opadać.

 

     Aby program prawidłowo obliczył koszt usługi krawieckiej należy wpisac wymiar w centymetrach. Wpisując w wymiarach 0 cm program nie będzie miał

     możliwości obliczenia prawidłowo usługi - przez 0 nic nie pomnożymy :)

 

     Na życzenie obszywamy również lamówką - dostępna kolorystyka w zakładce DODATKI DO FIRAN - LAMÓWKI. Radzimy wszywanie lamówki w poziomie, ponieważ w pionie nieco

     podciąga brzegi! Koszt wszycia   lamówki jest taki sam jak standardowego obszycia, należy dokupić  wówczas tylko lamówkę.

 

     Nasza pracownia z wielką starannością wykona każde zlecenie. Tkaniny ze wzgledu na niestałą strukturę po uszyciu mogą różnić się w wymiarach o ok. 2%

 

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt ze Sprzedawcą pod nr telefonu :

TELEFON

600 - 125 - 660

LUB

( 15 ) 844 15 12

 

 

Opis towarów

     Rozmiar firan i tkanin jest podawany przed zmarszczeniem, jeżeli nie jest napisane inaczej. Wysokość podawana jest zawsze w najdłuższym miejscu.

     Wysokość i szerokość może różnić się o 2% od wymiaru podanego w opisie.

     Dokładamy wszelkich starań aby prezentacja naszych produktów była rzetelna, jednak kolory, wzory oraz szczegóły produktów mogą delikatnie różnić się od stanu rzeczywistego,

     co może być spowodowane różnymi ustawieniami monitora. Jeśli masz jakieś pytania lub widzisz nieścisłości - pisz lub po prostu zadzwoń. Z pewnością odpowiemy.

 

Warunki składania zamówienia

 

  1. Klientem naszego sklepu może być osoba fizyczna (konsument w rozumieniu art.221 kodeksu cywilnego) osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

  2. Zamówienie będzie uważane za złożone w sytuacji, gdy w formularzu zamówienia zostaną umieszczone wszelkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację Kupującego, tj. numer telefonu kontaktowego oraz adres email.

  3. Zamówienia mogą być składne przez osoby nie zarejestrowane w naszym sklepie.

  4. Zamówienia mogą być składane za pośrednictwem sklepu, poczty e-mail lub telefonicznie.

  5. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień w przypadku wątpliwości, co do wypłacalności zamawiającego, jak również w przypadku nieoczekiwanego braku produktu. W takim przypadku sklep powiadomi o tym fakcie zamawiającego poprzez email lub telefonicznie z wyjaśnieniem przyczyn odmowy realizacji.

  6. Zamówienia produktów niestandardowych tj. szytych na wymiar, powinny być składane poprzez koszyk lub drogą meilową. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne różnice w przypadku zamówień takich produktów składanych przez telefon.

  7. Jeżeli do 10 dni od daty złożenia zamówienia na konto bankowe Sklepu nie wpłynęła cała należna kwota zamówienia, może ono zostać anulowane.

  8. Sklep zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z Klientem za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonu, w celu usprawnienia realizacji zamówienia oraz przedstawienia informacji komercyjnych dotyczących naszych towarów.

  9. *Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego
    oraz nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych.

 

 

Wysyłka Towarów

 1. Towary wysyłamy w ciągu 1-3 dni roboczych (*bez usługi krawieckiej) od daty złożenia zamówienia, a w przypadku przedpłaty od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Zazwyczaj jest to w ten sam dzień gdy otrzymamy przelew. Zastrzegamy sobie prawo do przedłużenia tego terminu nawet do 5 dni roboczych. Jest możliwość osobistego odbioru towaru po wcześniejszym uzgodnieniu.

2. Zamawiając firanę z usługą krawiecką czas realizacji zamówienia wydłuża się o ok. 2 - 14 dni - w zależności od ilości zleceń aktualnie przyjętych w naszej pracowni.

3. Przesyłki wysyłane są pięć razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ i firmy kurierskiej GLS.
Termin dostawy w zależności od preferowanej opcji wysyłki. Wszystkie paczki są starannie zabezpieczone, aby nic nie uszkodziło się w trakcie transportu. Kosztami przesyłki są: koszt pakowania, opłata przewozowa itp. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane w max. 3 dni roboczych, natomiast nie ponosimy odpowiedzialności za termin doręczenia przesyłek przez POCZTE POLSKĄ i firmę kurierskią GLS, z których usług transportowych korzystamy.

 

4. W czasie przedświątecznym marzec, listopad, grudzień termin realizacji zamówienia może się wydłużyć do 7 dni roboczych

 

Koszt wysyłek krajowych do 30 kg:

POCZTA POLSKA - Czas dostawy 2 - 5 dni od momentu spakowania paczki

  • 0 zł – Kurier48, przedpłata na konto, a wartość zakupionych towarów przekracza 300zł
  • 9,90 zł - Kurier48 
  •  3 zł - Kurier48, płatność za pobraniem, a wartość zakupionych towarów przekracza 300 zł
  • 12,90 zł - Kurier48, płatność za pobraniem

Firma kurierska GLS - Czas dostawy 1 - 2 dni od momentu spakowania paczki

 

  • 12,90 zł - przedpłata na konto
  • 15,90 zł - płatność za pobraniem


Koszt wysyłek międzynarodowych GLS:

WAGA        do 5 kg      do 10 kg do 15 kg CZAS DOSTAWY 1 - 14 DNI + WYSYŁKA:
         
NIEMCY 39 zł 41 zł 49 zł 2 dni
CZECHY 39 zł 41 zł 47 zł 2 dni
AUSTRIA 49 zł 51 zł 56 zł 2 dni
BELGIA 49 zł 51 zł 55 zł 3 dni
DANIA 49 zł 53 zł 56 zł 3 dni
HOLANDIA 47 zł 49 zł 55 zł 3 dni
SŁOWACJA 53 zł 55 zł 59 zł 2 dni
WIELKA BRYTANIA 56 zł 59 zł 64 zł 3 - 5 dni
WĘGRY 89 zł 95 zł 99 zł 2 dni
LITWA 89 zł 95 zł 99 zł 2 - 3 dni
LUXEMBURG 95 zł 99 zł 109 zł 2 dni
LICHTENSTEIN 97 zł 103 zł 110 zł 4 dni
SZWAJCARIA 99 zł 106 zł 112 zł 4 dni
ŁOTWA 110 zł 116 zł 123 zł 2 - 3 dni
BUŁGARIA 126 zł 129 zł 138 zł 4 dni
RUMUNIA 123 zł 126 zł 129 zł 3 dni
ESTONIA 129 zł 135 zł 142 zł 2 - 3 dni
FRANCJA I (kontynent) 135 zł 140 zł 142 zł 3 - 4 dni
FRANCJA II (Korsyka) 283 zł 299 zł 316 zł 4 - 5 dni
IRLANDIA 179 zł 182 zł 186 zł 4 dni
SAN MARINO 136 zł 139 zł 142 zł 4 dni
SERBIA 183 zł 189 zł 198 zł 7 dni
SŁOWENIA 142 zł 147 zł 154 zł 3 dni
SZWECJA 158 zł 162 zł 169 zł 4 - 6 dni
WŁOCHY 135 zł 140 zł 142 zł 3 - 4 dni
CHORWACJA (kontynent, Krk) 184 zł 189 zł 196 zł 3 - 4 dni
FINLANDIA 183 zł 194 zł 210 zł 5 - 7 dni
HISZPANIA I (kontynent) 179 zł 184 zł 185 zł 4 dni
HISZPANIA II (Baleary) 460 zł 510 zł 560 zł 5 - 6 dni
HISZPANIA III (Wyspy… ) 740 zł 760 zł 838 zł 6 - 7 dni
NORWEGIA 248 zł 254 zł 259 zł 4 - 7 dni
PORTUGALIA I (kontynent) 205 zł 212 zł 219 zł 4 - 5 dni
PORTUGALIA II (Azory, Madera) 410 zł 560 zł 960 zł 5 - 7 dni
CYPR (EU) 288 zł 507 zł 726 zł 5 dni
GRECJA I (Ateny, Pireus) 286 zł 498 zł 718 zł 4 dni
GRECJA II (reszta kraju) 320 zł 539 zł 749 zł 5 dni
MALTA 328 zł 498 zł 658 zł 4 dni
         

 

Przesyłki zagraniczne:

1. przewidywany czas transportu liczony w dniach roboczych. Dla poszczególnych państw mogą wystąpić opóźnienia związane z odprawą celną, doręczeniami na wyspy itp.
2. Kraje z transportem lotniczym: dla tych kierunków wymagane jest dołączenie do paczki opisu towarów w języku angielskim (kopia faktury lub specyfikacja). Cenę za paczkę ustala się
na podstawie wagi objętościowej (wysokość x długość x szerokość w cm / 6000) w przypadku, jeśli jest ona wyższa od wagi brutto.
3. Z wyłączeniem Wysp Owczych i Grenlandii.
4. Niezbędna dopłata za odprawę celną
5. Brak możliwości realizacji usługi:

* CashService (Pabranie, płatność u kuriera)

*Pick&ShipService (Usługa doręczenia pomiędzy osobami trzecimi)

*Pick&ReturnService (Usługa doręczenia do zlecającego)

 

Koszty wysyłek międzynarodowych - POCZTA POLSKA

do Unii Europejskiej:

  • list polecony ekonomiczny od 0,5kg do 1kg cena 29,00zł
  • list polecony ekonomiczny od 1kg do 2kg cena 49,00zł
  • list polecony priorytetowy od 0,5kg do 1kg cena 39,00zł
  • list polecony priorytetowy od 1kg do 2kg cena 69,00zł
  • paczka pocztowa ekonomiczna od 2kg do 3kg cena 69,00zł
  • paczka pocztowa priorytetowa od 2kg do 3kg cena 85,00zł

 

Przesyłka listowa - koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie w zależności od kraju, wagi przesyłki, priorytetu itp.

W przypadku niedoręczenia w ciągu 7 roboczych prosimy o kontakt w celu otwarcia procesu interwencyjnego

 

Darmowa wysyłka przy zamówieniach o wartości powyżej 300 zł dotyczy przesyłek krajowych.

 

 

5. W przypadku przedpłaty należność za towar wraz z kosztami przesyłki należy wpłacić na konto:

 

ING BANK ŚLĄSKI 44 1050 1445 1000 0092 2524 2453


P.H.U. ALENA ul. Kwiatkowskiego 1

37-450 Stalowa Wola

 


kod SWIFT banku ING BANK ŚLĄSKI INGBPLPW


6. Do każdego zamówienia dołączamy paragon. Na życzenia wystawiamy również Faktury VAT.

 

7. W przypadku braku towaru lub niemożności dostarczenia go w terminie wskazanym w pkt.1 i 2, klient ma prawo odstąpić od zakupu.

 

 

Reklamacje i zwroty towarów

 

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.
  2. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
  3. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  4. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

Świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone.

Są to:

- Produkty docinane wegług specyfikacji Klienta

- Produkty szyte według specyfikacji Klienta

 

          5. Uwzględniamy reklamacje z tytułu rękojmi wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym kontakcie ze sprzedającym

          6.  Klient w chwili otrzymania przesyłki winien jest sprawdzić przesyłkę. Jeżeli stwierdzi jakiekolwiek braki, uszkodzenia, niezgodności powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem. Reklamacje są rozpatrywane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności przewoźnika.

         7. Zniesławienie kodeks karny. Przestępstwo zniesławienia jest określone w Art. 212 KK. Zagrożony karą grzywny albo karą ograniczenia wolności na podstawie art. 212 § 1 Kodeksu karnego.

Sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo karze pozbawienia wolności do roku, jeżeli pomawia inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania (art. 212 § 2 k.k.)

 

 

  1. FORMULARZ ZWROTU:

    Nr. zamówienia:……………..

    Imię i nazwisko:………………………..

    Adres:………………………………………………………………………………………

    Telefon:………………………………………….email:…………………………………..

    Wartość zwracanych towarów :………………………………….

    Numer rachunku bankowego na który mają zostać zwrócone pieniądze:

    ……………………………………………………………………………………………..

    Uwagi Klienta:…………………………………………………………………………….

    ……………………………………………………………………………………………..

    Oświadczam, że znane mi są warunki zwrotu towaru określone w Regulaminie sklepu.

     

                                                                                        …………………………………….

                                                                                                             ( podpis Klienta )

 

 

 

Klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Firma zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych".