Help Center

 

ZAMÓWIENIA
Co mogę zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
Jeśli paczka otrzymana od kuriera posiada wyraźne uszkodzenia zalecamy sprawdzenie zawartości w obecności kuriera.
Czytaj więcej
Czy można wybrać godzinę doręczenia paczki?
Standardowa przesyłka kurierska nie daje możliwości wyboru godziny dostarczenia paczki. Paczki dostarczane są w dni robocze od godziny 8:00 do 17:00 i jeśli odbiór w tym czasie jest niemożliwy zalecamy podać adres do zakładu pracy, bądź wybrać opcję dostawy z obiorem w puncie.
Czytaj więcej
Czy muszę być zarejestrowanym klientem, by móc złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym rejestracja nie jest konieczna. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie, dzięki czemu będą Państwo mieli dostęp do historii zamówień, śledzenia losów zamówienia.
Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Zamówienie przyjmujemy również telefonicznie. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00. W przypadku jakiekolwiek trudności ze złożeniem zamówienia online, chętnie pomożemy w przejściu przez proces złożenia zamówienia.
Czytaj więcej
Z kim mogę się kontaktować w sprawie mojego zamówienia?
W przypadku wątpliwości lub pytań dotyczących złożonego zamówienia prosimy o kontakt na adres mailowy: sklep@alena-firany.pl
Czy jest możliwość otrzymania Faktury VAT za zakupiony towar?
Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem takiej faktury, prosimy wpisanie danych do Faktury VAT w komentarzu przy wyborze metody płatności lub kontakt po złożeniu zamówienia drogą mailową lub telefoniczną. Do każdego zamówienia jest ...
DOSTAWA
Czy realizują Państwo przesyłki zagraniczne?
Wszystkie dostępne metody i kraje, do których wysyłamy nasze produkty dostępne są na stronie: alena-firany.pl/dostawa
Czy można wybrać godzinę doręczenia paczki?
Standardowa przesyłka kurierska nie daje możliwości wyboru godziny dostarczenia paczki. Paczki dostarczane są w dni robocze od godziny 8:00 do 17:00 i jeśli odbiór w tym czasie jest niemożliwy zalecamy podać adres do zakładu pracy, bądź wybrać opcję dostawy z obiorem w puncie.
Czytaj więcej
Jak długo się czeka na firanki i zasłony szyte na miarę?
Aktualny przybliżony czas realizacji można sprawdzić na stronie produktu w zakładce "Czas realizacji"
Czytaj więcej
PRODUKTY
Czy jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru?
Produkty gotowe podlegaja zwrotom, natomiast produkty szyte na indywidualny wymiar niestety nie podlagają zwrotom. Wszystkie nasze produkty w razie wad podlagaja gwarancji. Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajduje się na stronie: ...
Czy można zamówić darmowe próbki?
Tak. W celu zamówienia darmowych próbek należy przejść na stronę: alena.firany.pl/probki, gdzie można przeczytać wiecej szczegółów.
Co to jest "Lista życzeń"?
Jest to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się wahasz czy je zakupić. Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie internetowym, zaloguj się i dodaj produkt do ulubionych. Produkty umieszczone w przechowalni będą widoczne przy kolejnym...
ZWROTY
Czy jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru?
Produkty gotowe podlegaja zwrotom, natomiast produkty szyte na indywidualny wymiar niestety nie podlagają zwrotom. Wszystkie nasze produkty w razie wad podlagaja gwarancji. Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajduje się na stronie: ...
Co mogę zrobić, jeżeli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
Jeśli paczka otrzymana od kuriera posiada wyraźne uszkodzenia zalecamy sprawdzenie zawartości w obecności kuriera.
Czytaj więcej
Jak odesłać zwrot ?
Więcej informacji o tym jak zrealizować zwrot można przeczytać na stronie https://alena-firany.pl/zwroty
Czytaj więcej
SZYCIE NA WYMIAR
Jak zamówić produkt z usługą szycia?
W celu zamówienia tkaniny wraz z usługą szycia należy zamówić zasłonę lub firanę metrażową i na karcie produktu zaznaczyć odpowiednie wymiary, podać rodzaj obszycia. Więcej informacji znajdą Państwo na tej stronie: alena-firany.pl/usluga-szycia
Czytaj więcej
Jak zmierzyć okno ? Jaki wymiar podać ?
Aby firana pasowała długościa i szerokością do Państwa okna przy podawaniu wymiarów należy wziąc pod uwagę m. in. marszczenie, zapas na taśmę marszcząca. Zalecamy zapaznać się z instrukcja na stronie: alena-firany.pl/usluga-szycia
Czytaj więcej
Jak długo się czeka na firanki i zasłony szyte na miarę?
Aktualny przybliżony czas realizacji można sprawdzić na stronie produktu w zakładce "Czas realizacji"
Czytaj więcej
PŁATNOŚCI I FAKTURY
SZYCIE PODUSZEK DEKORACYJNYCH
ZAKUP SAMEGO MATERIAŁU
KARTY PODARUNKOWE
Jak mogę zrealizować mój kupon rabatowy?
Podczas procesu składania zamówienia wpisz kod Karty Podarunkowej w przeznaczone do tego pole i potwierdź klikając na Zrealizuj kod...
Czytaj więcej
Gdzie mogę zrealizować kupon rabatowy?
Kod Kart Podarunkowej możesz wpisać w ostatnim kroku, tuż przed złożeniem zamówienia oraz na etapie wyboru płatności, w polu znajdującym się w dolnej części ekranu.
Czytaj więcej
Dlaczego moja Karta Podarunkowa nie została odliczona od kwoty zamówienia?
Pamiętaj, że Karty Podarunkowe mają ograniczoną datę ważności.
Czytaj więcej

Ładowanie...
Ładowanie...